خرید سامانه پیامکی رایگان

سامانه پیامکی سامانه پیام کوتاه مدرن اس ام اس خرید سامانه پیامکی رایگان

خرید سامانه پیامکی رایگان

سامانه پیامکی سامانه پیام کوتاه مدرن اس ام اس خرید سامانه پیامکی رایگان

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

شما میتوانید از گزینه ورود به پنل بعد از مشاهده تصویر کلیک چپ کنید و با رمز عبورDEMOوپسوردDEMOامکانات پنل را مشاهده کنید.

  • small_image

    بسیاری از کاربران روی عکس کلیک نمیکند و صفحه ورود برای آنها به نمایش در نمی آید و نمیتوانند ورود کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۵۲
نوید حجتی

مدرن اس ام اس 09125042306

ارسـال پیـامک سـریع تـرین و ارزانـترین راه بـرای اطلاع رسـانی ،تبـلیغات و نظرسنجی و جذب مشتری و... می بـاشد. مدرن اس ام اس نرم افزاری تحت وب می باشد که از طریق آن می توان ارسال و دریافت انبوه را در یک زمان،بدون هیچ تجهیزاتی با هزینه کمتر از موبایل انجام داد.

پیامک ابزار تبلیغاتی بی نظیری است!

فعالسازی سامانه پیام کوتاه مدرن اس ام اس یک دقیقه ، فاصله شما تا دریافت نام کاربری و رمز عبور برای شروع یک ارتباط خوب و سازنده، وجود یک راه ارتباطی سریع، آسان و کم هزینه لازم و ضروری است. ما این راه ارتباطی را برای شما در بستری ایمن فراهم کرده ایم تا در هر لحظه از شبانه روز، بدون وقفه و با آرامش کامل به آن دسترسی داشته باشد.

small_image

چرا پیامک؟

گوشی موبایل یک وسیله ارتباطی است که افراد همیشه همراه خود دارند. حال فرض کنید که بتوانید در هر زمانی از طریق این گوشی با آنها در ارتباط باشید و پیام خود را به آنها منتقل کنید. پیامی که تنها ظرف چند دقیقه به دست آنها می‌رسد. بی‌نظیر نیست؟

small_image

استفاده آسان و دارای پنل مدیریت

ما ارسال، دریافت و مدیریت پیامک را آسان کرده‌ایم! سامانۀ ارسال پیامک به صورت یک واسطه میان شما و مخابرات عمل می‌کند. این یعنی یک سیستم با طرز کاری ساده در اختیار شما قرار می‌گیرد که مستقیماً به مخابرات متصل است و پیامک‌های شما را به سرورهای مربوطه ارجاع می‌دهد. از آنجایی که حجم پیامک‌های ارسالی یک سامانه معمولاً بالاست، در نهایت هزینۀ ارسال هر پیامک از سامانه کمتر از مقدار معمول است. در نتیجه با استفاده از سامانۀ ارسال پیامک نه تنها شما پیامک‌های خود را راحت‌تر ارسال می‌کنید، بلکه هزینۀ کمتری هم بابت هر پیامک پرداخت می‌نمایید.

small_image

کاربردهای پیامک می‌تواند برای اهداف تبلیغاتی یا خدماتی استفاده شود!

تبلیغات پیامکی تجارت خود را بروی صفحۀ موبایل مردم کشور تبلیغ نمایید. پیشنهادات پیامکی با یک پیشنهاد خوب مخاطب را تبدیل به مشتری خود کنید. اطلاع‌رسانی پیامکی اخبار و رویدادها را در لحظه به اطلاع مخاطبان خود برسانید. یادآوری پیامکی موارد مختلف را از طریق پیامک به مشتری یادآوری کنید. مسابقۀ پیامکی یک مسابقه پیامکی جذاب برای مخاطبان خود ترتیب دهید. نظرسنجی پیامکی نظر مخاطبان خود را در مورد مسائل مختلف جویا شوید.

small_image

چرا سامانۀ مدرن اس ام اس را انتخاب نمایید؟ ما بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه می‌دهیم!

سهولت استفاده ما تکنولوژی لازم برای ارسال پیامک را در ساده‌ترین شکل ممکن و به صورت کاملاً آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهیم. این یعنی نیاز به یادگیری هیچ‌چیزی نخواهید داشت و لازم نیست برنامه‌ای بروی کامپیوتر خود نصب نمایید. سرعت بی‌نظیر سرعت بی‌نظیر ما وظیفۀ خود می‌دانیم که پیامک‌های شما را بدون وقفه به دست مخاطبان برسانیم. سامانۀ ما این توانایی را دارد که در لحظه میلیون‌ها پیامک را ارسال و دریافت نماید و تمام پیام‌های شما ظرف چند دقیقه ارسال خواهد شد. بانک شماره موبایل بانک شماره موبایل ما یک بانک از شماره موبایل‌های کشور (همراه اول و ایرانسل) را به تفکیک شهر، کد‌پستی، جنسیت، اصناف و ... در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید پیامک‌های خود را به دست مشتریان واقعی خودتان برسانید. پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته ما همیشه همراه شما هستیم. بنابراین در صورت بروز مشکل یا وجود هرگونه سوالی می‌توانید در لحظه آن را با ما در میان گذاشته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایید. امکانات کامل و جامع امکانات کامل و جامع ما تمام امکاناتی که ممکن است برای ارسال پیامک به آنها نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید به بهترین و موثرترین شکل ممکن از این ابزار تبلیغاتی قدرتمند استفاده کنید. بازگشت هزینه پیامک بازگشت هزینه پیامک در صورتی که پیامک‌های شما به گوشی مقصد نرسد، ما هزینۀ شما را بدون هیچ کم و کاستی باز می‌گردانیم. تعرفه پایین تعرفه پایین در صورتی که پیامک‌های شما به گوشی مقصد نرسد، ما هزینۀ شما را بدون هیچ کم و کاستی باز می‌گردانیم. بازگشت هزینه پنل بازگشت هزینه پنل در صورتی که پیامک‌های شما به گوشی مقصد نرسد، ما هزینۀ شما را بدون هیچ کم و کاستی باز می‌گردانیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۵۱
نوید حجتی

ثبت نام آنلاین در سامانه پیامکی مدرن اس ام اس

کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۴۸
نوید حجتی

آموزش خرید

آموزش خرید

برای خرید پنل مدرن اس ام اس ابتدا اینجا کلیک کرده سپس فرم زیر را پر کنید

نکته خیلی مهم : حتما از مرورگر موزیلا ( فایرفاکس ) استفاده کنید.

مدرن اس ام اس|

مدرن اس ام اس|خرید سامانه پیامکی|پنل اس ام اس|

مدرن اس ام اس

تمام موراد را پر کنید و انتخاب پنل رو طبق اطلاعات زیر پر کنید

خرید سامانه پیامکی|خرید پنل اس ام اس|

خرید سامانه پیامکی|خرید پنل اس ام اس|

نکته : اگر نیاز دارید برای شرکت  موسسه ، مدرسه ، دانشگاه و سایر نهاد ها و حتی استفاده شخصی پنل خریداری کنید میتوانید از یکی از پنل های زیر خرید و استفاده کنید ، همچنین تفاوت پنل ها در امکانات ، تعرفه پیامک ، خط هدیه ، پیامک هدیه میباشد

بعد از ثبت تکمیل ثبت نام با استفاده از گزینه ورود به پنل با پسورد و رمز عبوری که ایجاد کردید وارد پنل خود شوید و کد دریافتی در موبایل خود را وارد نمایید و جهت نهایی شدن خرید گزینه خرید پنل از سربرگ بالا را انتخاب کنید و به صورت انلاین پرداخت کنیداگر رمز دوم ندارد و یا به هر دلیل دیگری نمیتوانید اینترنتی پرداخت داشته باشد میتوانید  کارت به کارت کنید  ۶۰۳۷۶۹۱۵۸۵۲۸۶۱۴۹به نام نوید حجتی شامل شارژ هدیه می شوید تا پنل شما  فعال شود.

پس کلیک چپ بر روی صفحه کنید صفحه ورود برای شما باز میگردد،این مورد خیلی مهم میباشد بسیاری از کاربران روی عکس کلیک نمیکند و صفحه ورود برای آنها به نمایش در نمی آید و نمیتوانند ورود کنند.

خرید سامانه پیامکی|خرید پنل

خرید سامانه پیامکی

در کادر اول یوزری که در مرحله ثبت نام انتخاب کرده اید وارد کنید و در کادر دوم پسورد انتخابی را وارد کنید سپس روی ورود کلیک کنید تا وارد سیستم شوید.

خریدسامانه پیامکی|خرید پنل|خرید سامانه|خرید پنل ارسال پیامک

خریدسامانه پیامکی|خرید پنل|خرید سامانه|خرید پنل ارسال پیامک

نکته خیلی مهم : بعد از ارسال مدارک تعرفه شما بصورت درست نمایش داده خواهد شد.

اموزش خرید

مدرن اس ام اس

جهت ثبت نام کلیک نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۴۵
نوید حجتی
ورود به پنل کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۴۴
نوید حجتی

امکانات و تعرفه پنل ها

مدرن اس ام اس

با توجه به کارایی مورد نظر خود می توانید هر کدام از پنل ها را انتخاب و بلافاصله پس از ثبت نام آنلاین ، سامانه خود را دریافت و نسبت به ارسال پیام اقدام نمایید.

پنل۱ level هزینه پنل رایگان خط اشتراکی رند رایگان هزینه هر پیامک  ۱۱۳ ریال قابلیت دریافت ندارد.

مدرن اس ام اس|خرید پنل|پنل رایگان|اس اماس

مدرن اس ام اس|خرید سامانه پیامکی|خرید پنل|ارسال پیامک انبوه |

خرید پنل

پنل  level2هزینه پنل فقط ۷ هزار تومان  خط اشتراکی رند رایگان و تعداد ۴۰ عدد اس ام اس رایگان که بعد از پرداخت فعال میشود هزینه هر پیامک ۱۰۲ ریال قابلیت دریافت پیامک ندارد.

خرید پنل

پنل ۳ level هزینه پنل فقط ۱۵ هزار تومان  خط اشتراکی رند رایگان و تعداد ۱۰۰ عدد پیامک هدیه و یک خط اختصاصی ۱۴رقمی که بعد از پرداخت فعال میشود قابلیت ارسال منطقه ای مشاغل کدپستی و…هزینه هر پیامک ۹۹۴ ریال قابلیت دریافت پیامک دارد.

خرید پنل

پنل level 4 هزینه پنل فقط ۲۵ هزار تومان  خط اشتراکی رایگان و تعداد ۱۵۰ عدد پیامک هدیه و یک خط اختصاصی ۱۴ رقمی قابلیت ارسال منطقه ای مشاغل کدپستی و…قابلیت پاسخ گویی خودکار جهت نظر سنجی مسابقه نوبت دهی و امثال، هزینه هر پیامک ۹۵ ریال قابلیت دریافت پیامک دارد.

خرید پنل

پنل level 5هزینه پنل فقط ۳۹ هزار تومان خط اشتراکی و تعداد ۲۵۰ عدد پیامک هدیه و یک خط اختصاصی ۱۴ رقمی قابلیت ارسال منطقه ای مشاغل کدپستی و… قابلیت پاسخ گویی خودکار جهت نظر سنجی مسابقه نوبت دهی و امثال،  هزینه هر پیامک ۹۶ ریال قابلیت دریافت پیامک دارد.

خرید پنل

مدرن اس ام اس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۴۰
نوید حجتی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۳۵
نوید حجتی

تماس با ما

مدرن اس ام اس

۰۹۱۲۵۰۴۲۳۰۶

۰۹۳۶۴۲۹۴۳۶۳

لینگ کانان تلگرام

مدرن اس ام اس

مدرن اس ام اس

مدرن اس ام اس

navid.hojati70@gmail.com

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۲۶
نوید حجتی

مدرن اس ام اس 09125042306

ارسـال پیـامک سـریع تـرین و ارزانـترین راه بـرای اطلاع رسـانی ،تبـلیغات و نظرسنجی و جذب مشتری و... می بـاشد. مدرن اس ام اس نرم افزاری تحت وب می باشد که از طریق آن می توان ارسال و دریافت انبوه را در یک زمان،بدون هیچ تجهیزاتی با هزینه کمتر از موبایل انجام داد.

کانال تلگرام                  ثبت نام
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۲۶
نوید حجتی