خرید سامانه پیامکی رایگان

سامانه پیامکی سامانه پیام کوتاه مدرن اس ام اس خرید سامانه پیامکی رایگان

خرید سامانه پیامکی رایگان

سامانه پیامکی سامانه پیام کوتاه مدرن اس ام اس خرید سامانه پیامکی رایگان

پنل اس ام اس

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳ ق.ظ

پنل اس ام اس

پنل اس ام اس، سامانه پیامک، سامانه پیام کوتاه، نرم افزار ارسال اس ام اس، پنل تحت وب و ... همه اسامی هستند برای نرم افزار سامانه پیامک تحت وب، برخی از نرم افزارها هستند که در مرورگر شما (مانند فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر ، گوگل کروم و ...) نمایش داده می شوند و نیازی نیست که شما روی کامپیوتر خود نرم افزار را نصب و اجرا کنید ، از خاصیت این نرم افزارها این است که شما بدون محدودیت مکانی یا بدون نیاز به تنظیمات خاص، هر جایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید به این نرم افزارها نیز دسترسی خواهید داشت.

این نرم افزار ارسال پیامک روی سرور ایده پردازان نصب شده است و با استفاده از رابطهای برنامه نویسی شده به سرورهای اپراتورهای پیامک متصل میباشد که شما با زدن دکمه ارسال اس ام اس میتوانید پیامک مورد نظر خود را به مخاطبان ارسال کنید.

پنل اس ام اس به این صورت است که هریک از کاربران دارای نام کاربری و رمز عبور منحصر بفرد میباشند و پس از وارد نمودن این اطلاعات وارد محیط شخصی خود خواهند شد و هیچ کس به این محیط دسترسی نخواهد داشت. در این این پنل اس ام اس، شما میتوانید از امکانات مختلفی نظیر، ارسال ساده پیامک، ارسال منطقه‌ای پیامک، ارسال پیامک گروهی، ارسال پیامک انبوه، پیامک هوشمند، پیامک متناظر، پیامک زماندار، نظرسنجی و مسابقه پیامکی و دهها امکان دیگر بهرهمند شوید.

شارژ پنل پیامک شما کاملا مشخص و برای شما محفوظ میماند و شما هر زمان که به آن نیاز داشتید از آن استفاده خواهید کرد و پیامک خود را ارسال میکنید.
پنل تحت وب شما دارای دفترچه تلفن میباشد و شما میتوانید شماره موبایل مشتریان و مخاطبان خود را گروهبندی کنید و در دفترچه تلفن ثبت نمایید و هر زمان به آن نیاز داشتید به آن دسترسی داشته باشید و پیامک خود را ارسال کنید.

خرید سامانه پیامکی

سامانه پیامکی رایگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی