خرید سامانه پیامکی رایگان

سامانه پیامکی سامانه پیام کوتاه مدرن اس ام اس خرید سامانه پیامکی رایگان

خرید سامانه پیامکی رایگان

سامانه پیامکی سامانه پیام کوتاه مدرن اس ام اس خرید سامانه پیامکی رایگان

مدرن اس ام اس

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۵۱ ب.ظ

مدرن اس ام اس 09125042306

ارسـال پیـامک سـریع تـرین و ارزانـترین راه بـرای اطلاع رسـانی ،تبـلیغات و نظرسنجی و جذب مشتری و... می بـاشد. مدرن اس ام اس نرم افزاری تحت وب می باشد که از طریق آن می توان ارسال و دریافت انبوه را در یک زمان،بدون هیچ تجهیزاتی با هزینه کمتر از موبایل انجام داد.

پیامک ابزار تبلیغاتی بی نظیری است!

فعالسازی سامانه پیام کوتاه مدرن اس ام اس یک دقیقه ، فاصله شما تا دریافت نام کاربری و رمز عبور برای شروع یک ارتباط خوب و سازنده، وجود یک راه ارتباطی سریع، آسان و کم هزینه لازم و ضروری است. ما این راه ارتباطی را برای شما در بستری ایمن فراهم کرده ایم تا در هر لحظه از شبانه روز، بدون وقفه و با آرامش کامل به آن دسترسی داشته باشد.

small_image

چرا پیامک؟

گوشی موبایل یک وسیله ارتباطی است که افراد همیشه همراه خود دارند. حال فرض کنید که بتوانید در هر زمانی از طریق این گوشی با آنها در ارتباط باشید و پیام خود را به آنها منتقل کنید. پیامی که تنها ظرف چند دقیقه به دست آنها می‌رسد. بی‌نظیر نیست؟

small_image

استفاده آسان و دارای پنل مدیریت

ما ارسال، دریافت و مدیریت پیامک را آسان کرده‌ایم! سامانۀ ارسال پیامک به صورت یک واسطه میان شما و مخابرات عمل می‌کند. این یعنی یک سیستم با طرز کاری ساده در اختیار شما قرار می‌گیرد که مستقیماً به مخابرات متصل است و پیامک‌های شما را به سرورهای مربوطه ارجاع می‌دهد. از آنجایی که حجم پیامک‌های ارسالی یک سامانه معمولاً بالاست، در نهایت هزینۀ ارسال هر پیامک از سامانه کمتر از مقدار معمول است. در نتیجه با استفاده از سامانۀ ارسال پیامک نه تنها شما پیامک‌های خود را راحت‌تر ارسال می‌کنید، بلکه هزینۀ کمتری هم بابت هر پیامک پرداخت می‌نمایید.

small_image

کاربردهای پیامک می‌تواند برای اهداف تبلیغاتی یا خدماتی استفاده شود!

تبلیغات پیامکی تجارت خود را بروی صفحۀ موبایل مردم کشور تبلیغ نمایید. پیشنهادات پیامکی با یک پیشنهاد خوب مخاطب را تبدیل به مشتری خود کنید. اطلاع‌رسانی پیامکی اخبار و رویدادها را در لحظه به اطلاع مخاطبان خود برسانید. یادآوری پیامکی موارد مختلف را از طریق پیامک به مشتری یادآوری کنید. مسابقۀ پیامکی یک مسابقه پیامکی جذاب برای مخاطبان خود ترتیب دهید. نظرسنجی پیامکی نظر مخاطبان خود را در مورد مسائل مختلف جویا شوید.

small_image

چرا سامانۀ مدرن اس ام اس را انتخاب نمایید؟ ما بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه می‌دهیم!

سهولت استفاده ما تکنولوژی لازم برای ارسال پیامک را در ساده‌ترین شکل ممکن و به صورت کاملاً آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهیم. این یعنی نیاز به یادگیری هیچ‌چیزی نخواهید داشت و لازم نیست برنامه‌ای بروی کامپیوتر خود نصب نمایید. سرعت بی‌نظیر سرعت بی‌نظیر ما وظیفۀ خود می‌دانیم که پیامک‌های شما را بدون وقفه به دست مخاطبان برسانیم. سامانۀ ما این توانایی را دارد که در لحظه میلیون‌ها پیامک را ارسال و دریافت نماید و تمام پیام‌های شما ظرف چند دقیقه ارسال خواهد شد. بانک شماره موبایل بانک شماره موبایل ما یک بانک از شماره موبایل‌های کشور (همراه اول و ایرانسل) را به تفکیک شهر، کد‌پستی، جنسیت، اصناف و ... در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید پیامک‌های خود را به دست مشتریان واقعی خودتان برسانید. پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی ۲۴ ساعته ما همیشه همراه شما هستیم. بنابراین در صورت بروز مشکل یا وجود هرگونه سوالی می‌توانید در لحظه آن را با ما در میان گذاشته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایید. امکانات کامل و جامع امکانات کامل و جامع ما تمام امکاناتی که ممکن است برای ارسال پیامک به آنها نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید به بهترین و موثرترین شکل ممکن از این ابزار تبلیغاتی قدرتمند استفاده کنید. بازگشت هزینه پیامک بازگشت هزینه پیامک در صورتی که پیامک‌های شما به گوشی مقصد نرسد، ما هزینۀ شما را بدون هیچ کم و کاستی باز می‌گردانیم. تعرفه پایین تعرفه پایین در صورتی که پیامک‌های شما به گوشی مقصد نرسد، ما هزینۀ شما را بدون هیچ کم و کاستی باز می‌گردانیم. بازگشت هزینه پنل بازگشت هزینه پنل در صورتی که پیامک‌های شما به گوشی مقصد نرسد، ما هزینۀ شما را بدون هیچ کم و کاستی باز می‌گردانیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۳
نوید حجتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی