خرید سامانه پیامکی رایگان

سامانه پیامکی سامانه پیام کوتاه مدرن اس ام اس خرید سامانه پیامکی رایگان

خرید سامانه پیامکی رایگان

سامانه پیامکی سامانه پیام کوتاه مدرن اس ام اس خرید سامانه پیامکی رایگان

موبایل اسلحه‌ای با فشنگهای الکترو مغناطیسی

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ق.ظ
موبایل اسلحه‌ای با فشنگهای الکترو مغناطیسی

سردرد بیموقع، بیخوابی، بیحوصلگی، پراکندگی ذهن، عقب ماندگی ذهنی،‌ ضعیف شدن قدرت کلام، عدم اعتماد به نفس خشکی چشم و آب دهان، ناباروری، تومورهای مغزی، بیماریهای گوارشی، تغییر در نظم هورمونها، پیری زودرس، سفیدی موها، بینظمی در ضربان قلب، انزوا و تحلیل شخصیتی از مضرات شناخته شده و تأیید شده محققان دانشگاهی در ارتباط با امواج الکترو مغناطیسی موبایل به شمار می ‌آید.

مدت زمانی از سردرد‌های بیموقع، پریدن از خواب و بیحوصلگی رنج میبردم هر دکتری یه دارویی میداد و مؤثر نبود تا اینکه یکی از دوستانم بهم پیشنهاد داد موبایلت را در هنگام خواب در اتاق خواب قرار نده و سعی کن در مکالمه‌هایت کمتر از موبایل استفاده کنی به توصیه‌اش گوش دادم موبایلم را به اتاق خواب نبردم و کمتر از آن در مکالمه‌هایم استفاده کردم نتیجه‌اش باور کردنی نبود از همان شب اول متوجه بهبودی و تغییر شدم.
مشکلات بیخوابی، عدم تمرکز، بیحوصلگی، عدم اعتماد به نفس و تمرکز امروزه گریبانگر بسیاری از افراد جامعه میباشد. که دلیل آن ساطع شدن اشعه الکترومغناطیسی از موبایل است.

دردها و کاستیها در انسانها تبدیل به عادت میشود و انسان متوجه نمیشود که چه بلایی بر سرش می ‌آید. اگر برای مدتی این اسلحه الکترومغناطیسی را کنار بگذاریم و یا استفاده از آن را کاهش دهیم شاهد سرحالی و سرخوشی خواهیم بود که تا به حال از آن غافل بودیم.

چند نکته جهت مراقبت در برابر اشعه‌های مغناطیسی موبایل:
- در زمان تماس و انتظار برقراری ارتباط با مخاطب، گوشی را بر روی گوش خود قرار نــدهید و با نگاه نمودن بر روی صفحه موبایل و برقراری کامل و پاسخگویی مخاطب موبایل را بر روی گوش خود قرار دهید.
- سعی نمایید حتی المکان از تلفنهای ثابت استفاده نمایید و در مکانهایی که امکان استفاده از تلفن ثابت نمیباشد از موبایل خود استفاده نمایید.
- موبایل را از خود دور نگه دارید و آن را نزدیک پنجره قرار دهید.
- موبایل را در جیب خود نگه ندارید چرا که امواج موبایل باعث ناباروری می ‌شود.
- در زمان خواب موبایل را از اتاق خواب خود دور نگه دارید و بهتر اینکه موبایل را در حالت Airplane MODE قرار دهید.
در زمانهایی که در شبکه‌های اجتماعی در گشت و گذار هستید و مدت زیادی موبایل در دستان شما میباشد و به آن خیره شده‌اید بیشترین آسیب امواج شما را تهدید مینماید شاید با خود فکر نمایید در حال تماس و حرف زدن نیستید ولی امواج الکترو مغانطیسی برای حفظ خود با شبکه در حال فعالیت میباشند بهتر اینکه موبایل خود را در حالت AIRMODE قرار داده و از اینترنت WFI برای استفاده از بازیها و اپلیکشنهای مورد نظر استفاده نمایید.
- در زمان رانندگی موبایل را در میان پاهای خود و یا جیبتان نگذارید سعی نمایید کمی دور و نزدیک به پنجرههای ماشین قرار دهید.
- در مکانهایی که تلفن ثابت میباشد موبایل خود را بر روی آن دایورت نمایید.
- مکالمه‌های خود را کاهش دهید.
- سعی نمایید از اسپیکر و یا هند‌فری استفاده نمایید و کمتر موبایل را بر روی گوش خود قرار دهید اگر از هندفری استفاده مینمایید موبایل را در جیب خود قرار ندهید.
- از گذاشتن موبایل در جیب پیراهن و کت که به قلب نزدیک میباشد خودداری نمایید.

سامانه پیامکی ارزان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی